Fem fina pojkar (män?)

Jennifer berättade i sin senaste post
om fem pojkar hon tycker är ovanligt fina.
Sen frågade hon om våra.
Då måste jag ju svara!
Here we go!


Jared Leto: Honom har jag varit förälskad i sedan jag såg
Alexander när den kom. När jag sedan upptäckte att han
hade ett eget band var jag såld. Anledningen till
att jag inte läser Kenza är att han gav henne
uppmärksamhet under VMA 2008.
Jag vet inte vad mer jag ska säga,
han har allt jag ville ha.
Han kan sjunga, spela gitarr, klä sig snyggt,
har humor, vackra ögon och en spännande och
lite arrogant attityd.
Dessutom har jag stått öga mot öga med honom irl.


Hugh Jackman: Det går ju inte att inte förlora sig i honom!
Han är en sån duktig skådespelare, kan verkligen se glad ut
ryktas även vara den trevligaste katten i hela Hollywood.
Första gången jag såg honom var som Gabriel Van Helsing
i Van Helsing. Det är kanske framförallt den karaktären
jag tycker så mycket om, men som Wolverine är
han ju ganska perfekt också.


James: Han var den enda i Twilight som höjde min puls om man säger så.
Både i boken och filmen. James är precis så som jag vill ha en vampyr,
ingen fånig vegeterian.


Ted Gärdestad: Inte mycket gör så ont i mig
som Teds historia. Han var så fin.
Har sedan jag var liten varit svag för
60-och 70-talsstilen. Finns inte så
mycket mer att säga. Jag vill att han
aldrig tog livet av sig.


Martin Axén:
Han är en sådan jag känner
att jag egentligen skulle vilja lära känna.
Men jag får erkänna att jag vill lära känna
honom för att jag tycker han är hopplöst fin
och har en utstrålning på scen som
går genom tv-rutan. Nej, jag har aldrig sett dem live.

Nu blev detta en salig blandning av män.
Men så är det dessa som är lite "officiella",
lite hemlig får jag väl vara.
Sen är det lite svårt att komma på
såhär på en gång.
Jag åtekommer!

Leave a Reply

