24 minuter och 53 sekunder

jag är beroende av uppmärksamhet och lyckokickar.

jag gillar att bli kysst i nacken.
jag äter nästan aldrig upp, det går inte. Måste lämna lite, lite.
jag säger ja till på ett ganska pipigt sätt ibland.
jag ger mig sällan in i en biljardmatch.
jag duktig på att aldrig stå helt stilla.
jag stör mig otroligt på människor som ljuger om sig själva och allt annat.
jag läser helst hela tiden. Just nu: Through the looking glass.
jag är vackrast när jag är uppklädd och lycklig. 
jag skrattar ibland på ett fnissigt sätt som det inte går att få stopp på.
jag är en typisk flicka jag aldrig skulle tyckt om, ifall jag inte kände mig.
jag har aldrig sett Star Wars
jag är lycklig när jag är med honom, eller köper något väldigt fint.
jag trivs inte när jag inte kan göra det jag vill.
jag är dålig på att spela Monopol och förstå matte.
jag är rädd för clowner, att vara rädd, att vara upp-och ned, ljudet av biljardbollar.
jag älskar att dansa runt, höra att jag lyckats med något, se på honom när han sover.
jag uppskattar när folk är helt ärliga
jag tror på att det mesta löser sig tids nog
 

Foto: Cocco

Leave a Reply

