Bar-B-Ko

I lördags hände något mycket fint och spännande!
Jag blev nämligen lite kidnappad av Sofia och Helena,
de knöt en sjal för mina ögon så jag inte kunde
se något, förde in mig i en bil och körde iväg med mig.
Men vart?

Jo!
Till en otroligt fin liten restaurang i
Kristianstad vid namn Bar-b-ko
med underbar mat.


Fläskfilé, stora riktiga pommes, ört-och vitlökssmör+ Bearnaise=Mums!

Detta för att fira att jag tagit körkort,
och Helenas födelsedag med såklart.


Jag är rätt säker på att jag har världens finaste vänner.


Efter en otroligt god middag blev det tårta hemma hos Helena.
Så himla mysig kväll!
Tack flickor.

Leave a Reply

