Mr Nobody.

Jag har vetat om denna filmen
i mer än två år.
Längtat ihjäl mig efter den
i kanske ett och ett halvt år.
Nu kommer den snart på bio i Sverige.
Det är inte länge kvar.

Längtar så jag tror jag spricker,
men samtidigt vill jag inte att
alla andra ska kunna se den.
Då kommer de sista
tvivlarna förstå hans skönhet.

Men han har ju varit min sedan 2005.
Många andras långt före dess, givetvis.
Men han har ju varit min sedan 2005.
30 Seconds to Mars stora
genombrott förändrade så mycket.
Givetvis kommer Mr Nobody att göra det också.

Mars kommer bli en fantastisk månad.
Resan till Stockholm och biljetten till
30 Seconds to Mars konsert är
bokad och betald.
Mr Nobody har premiär.

Trots att jag är snål
tycker jag du ska gå in på filmens hemsida,
gör mig bara tjänsten att minnas
mig om jag är den första som
tipsar dig.
http://www.mrnobody-lefilm.com/

Verkar den inte fruktansvärt vacker?
(Efter min pojkvän är han den vackraste jag vet)

One thought on “Mr Nobody.

  1. Pingback: JARED LETO | Fröken Sohl @ Spotlife

Leave a Reply

