Åh youtube

Rotade igenom mina
favoriter på Youtube.
Ville hitta ett visst klipp
och skriva om varför
jag älskar Japan.
Men jag hade visst inte
favoriserat det och
orkade inte leta.
Så då tittar vi på det jag sparat istället!

Detta klippet sparade jag
för det stämmer bra med
min syn på matte:

För jag blev knäsvag av hans första steg upp för trappan
när jag såg filmen första gången (Och jag är mycket för nostalgi):

 

 

Och min favoritinterview med Jared och Shanon Leto,
eftersom de inte besvarar en enda fråga och
beter sig helknäppt, för att inte tala om
reportern som bara försöker göra sitt jobb 

One thought on “Åh youtube

  1. Hej hopp “coccoess”!Intressant blogg…Undrar bara vilka bloggar Du läser? :) Klicka in till min artikel och svara där! Tack!Btw, även fast vi inte känner varann vill jag önska dig en fortsatt fin sommar!=)

Leave a Reply

