Åh!


Det finns inget bättre än när bloggare svarar på ens kommentarer
<3 

4 thoughts on “Åh!

  1. Svar till Sara:Svar: Haha nej det är kanske inte det man tror om mig, jag vet inte : ) Men i början tyckte jag inte alls om henne tills jag insåg att jag faktiskt aldrig läst bloggen. Sen började jag läsa och hon började förändras till den hon är idag. Tycker mest hon är så himla inspirerande och rolig! Fast hon är den enda blogg i sitt slag som jag läser.

  2. Svar till rocaline:Det är väldigt häfigt att hon är så framgångrik för sin ålder, det kan jag inte annat än erkänna. Hennes blogg är mycket mer i min smak nu än den var förr. Jag vet ej om du tycker om vintagekläder och prylar men i så fall ska du kolla in vintageportalen.se. Fast du vet säkert redan att den finns :)

  3. Svar till Sara:Ja jag läste den som sagt inte när hon var så provocerande, men jag tycker det är häftigt hur karriärsmart hon är! Jag visste om den men har faktiskt aldrig kollat in den. Tack så mycket : )

Leave a Reply

