Personligt

Hittade dessa frågorna hos fina Jennifer.
Jag vill också svara!

1. vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
Ensam: Jag stänger av larmet, kollar om han har smsat vilket han dock

slutat med sen länge. Men jag kollar alltid. Sen startar jag
datorn och går in in badrummet.
Med honom: Trycker näsan mot hans hals och 

lyssnar på när han andas. Är han vaken tittar 
jag in i hans ögon och ler. 
Lite fjantigt kanske, men jag är kär.

2. vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik?
Pappa, min hjälte för han skulle nog komma på en bra lösning.
Lite som i Pulp Fiction skulle han ta över situationen.

3. har du någonsin skickat ett kärleksbrev?
Nej, så romantisk har jag aldrig varit. 
Men tusen kärlekssms!

4. vad har du som bakgrund på din dator?
Ett svartvitt foto på en fin mörkhårig tjej 
i underkläder, stay ups och en cat woman mask för ansiktet.

5. brädspel?
Jag spelar mest galenpanna på fester hos Alice.
Men Nya bondespelet, det är grejer det!

6. om du var tvungen att välja; kapitalist eller kommunist?
Får nog säga kapitalist trots allt.

7. mest älskade ägodel?
En så svår fråga.. Min kamera och mina dagböcker
hamnar nog på första plats. Jag vill alltid gå tillbaka i 
tiden och se vad jag lärt mig och hur jag utvecklats.

Då är det bra med dagböcker och fotografier.

8. mest lästa bok/bokserie?
Harry Potter och hästböckerna om Sandra och Vildros.

 

One thought on “Personligt

Leave a Reply

