Jag gör vad du vill, ibland lite till.


Jag skulle köpa Vanity Fair idag.
Men den hade inte kommit till Pressbyrån.
Fast jag undrar, tar Pressbyrån verkligen in Vanity Fair?

Jag har sommardille på Ted Gärdestad förresten.
Här är en playlist med mina favoriter.
Finaste Ted
(Himlen är oskyldigt blå är inte mer för ingen låt 
kan få mig att börja gråta så snabbt.
Spelas den på radion när jag äter frukost är resten
av dagen förstörd.)
 

One thought on “Jag gör vad du vill, ibland lite till.

Leave a Reply

