we’re in the djungle baby

Jag och Jonas har fått en liten början till en jungel av min morfar.
Så nu är lägenheten full av växter och jag vaknar varje morgon
och tittar till alla och mår så dåligt om de ser ledsna ut.
Fast jag måste säga att vi är rätt duktiga,
för än så länge har bara en vissnat.

 

Att flytta hemifrån är nog den största inspirationen i mitt liv någonsin.
Jag har aldrig brytt mig om växter och mat innan, och se på mig nu! 

One thought on “we’re in the djungle baby

  1. tänkte bara säga att jag just nu lottar ut presentkort på 500 kronor på synsam (glasögon, solglsögon, linser etc.) och vill du vara med så ska du bara lämna en kommentar.annars så får du ha en fortsatt bra dag ;D

Leave a Reply

