Hon är en sån man skulle vänta länge på om man fick chans

Kvällarna spenderar jag mest i soffan framför GossipGirl
för jag ligger en hel säsong efter
och det är ganska jobbigt för en annan
som är ikapp USA i How I met your mother,
Community, Flight of the conchords, GLEE
och True Blodd (ok alla rullar inte)

Idag var jag på varuplock 9-18.
Var rädd att jag skulle bryta av
mig alla naglarna men tacka
gud för handskar!
Rent mentalt satte jag ihop
den här Spotify-playlisten.
Som jag sa på Facebook
“Bra låtar om man är tjej eller gay”

Hon har ett sätt att säga “mhm” jag inte trodde fanns
heter den.

2 thoughts on “Hon är en sån man skulle vänta länge på om man fick chans

Leave a Reply

