01 best book you read last year

Detta gör jag mest för att kicka igång mitt eget
läsande. Har fastnat lite i Pluras
Resa genom ensamheten.

Så här kommer den då,
bästa boken jag läste förra året.
Och. Ehh.
Svårt att säga, jag läste så förbaskat
många böcker förra året.
Den jag direkt kommer att tänka på är dock
Les Misérables av Victor Hugo.
Så himla mycket eländes elände
och mörker.
Jag var helt förtrollad.
Usch ska man behöva utveckla
allt som i en uppsats också?

Jag valde att läsa den för att
Sofia tipsat mig om den efter att
ha läst den i svenskan.

 

Leave a Reply

