Only the dead stay seventeen forever

Igår efter jobbet var det myskväll här hemma.
Thomas och Alice kom hit,
det var äntligen dags att se filmatiseringen
av Murakamis Norwegian Wood – en bok vi alla älskar på vårt eget sätt.
Jonas höll om mig under hela filmen.
Alice somnade ganska fort och efteråt
konstaterade Jonas och Thomas att filmen
var skitdålig.

Jag håller inte riktigt med.
Hade jag inte läst boken hade jag nog inte kunnat
ta till mig filmen på samma sätt,
men rent tekniskt är det verkligen
min typ av film. Jag skulle dessutom
kunnat döda (nej det hade du inte kunnat sa J och T) för
rekvisitan.
Den var så fin.
Så jävla fin bara.
Hela filmen alltså.

3 thoughts on “Only the dead stay seventeen forever

    • Tackar ;) Jo jag trivs superbra, har lite problem med min förstasida bara… Det är först när man går till page 2 som bloggen ser ut som den ska haha!

Leave a Reply

