KOMMENTERA MERA

Cornelia heter jag, men jag kallas oftast för Cocco eller Fröken Sohl.
Jag har inte världens mest glamourösa jobb
men jag trivs väldigt bra och kan bo med min fina pojkvän
i en ljus lägenhet i centrala Karlskrona.
Jag är mycket känslor i en liten kropp och
vägrar att växa upp trots att jag anses lillgammal.


Lejon, drinkar, smink, kyssar och glass är sånt jag tycker om.
Mitt mål för i år är att köpa en Mulberry Alexa eller Bayswater.


Jag ser att många läser min blogg,
men vilka är ni?
Ni kan väl snälla slänga in en kommentar?
(Ingen lär ju göra det men ändå)


3 thoughts on “KOMMENTERA MERA

Leave a Reply

