JARED LETO

Mina topp tre Hollywood-hunkar.

1. Jared Leto

Jag föll för Jared när jag såg Oliver Stones film Alexander.
Efter det upptäckte jag att han dessutom hade ett band,
30 seconds to mars. Detta band är än idag mitt favoritband.
Men framför allt så är ju Jared helt hopplöst snygg.
Och ett as, en diva och antagligen ganska dryg som kändis.

Det är ju ingen hemlighet att jag föredrar honom i lång hår
som i Alexander och vissa av liven i Mr Nobody (som för övrigt är
världens finaste film, kika på lite bilder här)

Visste ni förresten Jared spelar blondinen
som får ansiktet sönderslaget i Fight Club?

 

 

 

2 thoughts on “JARED LETO

  1. Gud ja Cocco han är så jävla snygg och 30 seconds to mars är inget band allt leka med skulle gärna se dom. ;P
    Han skulle inte heller precis varit fel att vakna upp brevid varje morgon ;) hihihi…

Leave a Reply

