Fifi

Innan Jonas åkte till Stockholm sa han lite finurligt att han skulle
köpa min 20-årspresent när han var där.
Så när han kom hem var han lite orolig att han
köpt fel storlek och det var bara bytesrätt två veckor.
Jag fyller ju år efter att bytesrätten gått ut
så vi bestämde att jag skulle få presenten direkt istället.

Jag har innan pratat lite löst om att i år är
första gången Agent Provocateur inte står på
min önskelista eftersom jag insett att det
kommer ändå aldrig hända.
Så ni kan ju förstå hur förvånad jag blev
när han tar fram den rosa papperskassen och ser lite generad ut.

Herrejesus, jag är så lycklig!
Setet är så otroligt fint så jag kommer
säkert aldrig våga ha det på mig…

Har inte hunnit redigera bilderna.. Så ni får stå ut med färgerna.

Leave a Reply

