I’ve always wanted to cast that spell

Det är bara så himla tomt idag.
När jag gick ut ur biografen och torkade bort
det som återstod av mascaran kände jag bara:
Nu kan jag dö.
Jag har fått läsa böckerna innan filmerna
började produceras och fått se alla magiska
filmer. Så mycket som kunde hänt under
dessa 10 år. Men jag är kvar.
Harry Potter-eran är över nu.
Men allt lever kvar hos oss som
upptäckte och fortsätter upptäcka
denna fantastiska serie.
Ja jag är cheesy.
Men Harry Potter-böckerna
har lärt mig att förstå livet lite mer.
Nu är det bara att lära känna livet
som börjar nu.

Leave a Reply

