Offline

 

I helgen har jag varit på en rosa möhippa för min fina kusin.
Ser att jag fått lite mer trafik under helgen och jag gissar att
det letas efter mina bilder från dagen.
Tyvärr är ju Jonas i Norrköping och med sig har han vårt
mobila bredband och snål som jag är har jag inte internet draget
till min egen stationära. Så hur uppdaterar jag då?
Jo jag kopplar min iPhone till burken.
Skulle försöka ladda upp bilderna men bara den
ni ser ovan tog 7 minuter.

Så tyvärr får vi vänta med att kika på bilderna
tills vi flyttat.

Det är lite galet.
Om två veckor bor vi inte här längre,
då är det Norrköping för hela slanten.
Men visst hakar ni på?

(Snygga Emma har lagt upp sina bilder däremot!)

 

 

4 thoughts on “Offline

    • Jadu Sandra, jag har inget direkt knep eller så. Får också lite hål där i början, dra åt hårt och tupera när hela flätan är klar så kan man dölja det lite haha.

Leave a Reply

