Hösten är här

Hösten är här nu.
Det måste den väl vara?
Inte kan det jag ser utanför mitt
fönster kallas för sensommar.
Nä!
I helgen ska jag minsann köpa nya
strumpbyxor så det visslar om det.
Svarta, vita, gräddelina, gula och så grå!
Nä inte riktigt, kom ni att tänka på Pelle Svanslös låten nu?
Fast egentligen, ska ju ha alla förutom vita.
Eller slår jag till på ett par vita för skojs skull.

Jag saknar att blogga.
Egentligen saknar jag väl allt
som jag förknippar med internet.
När vi väl är på plats i Norrköping
ska jag ha den bästa uppkopplingen som går
att få tag i. Att leva med nu enbart iPhonen
och före det Jonas mobila bredband har
känts lite som en väldigt lång simtur under isen.

Har ingen direkt motivation till någonting egentligen.
Jag vill bara äta.
Inte träna.
Så jag bokade in mig på kvällens BodyCombat
för att jävlas med mig själv lite.

 

 

3 thoughts on “Hösten är här

  1. Svar: Tack så jättemycket fina, fina Cornelia. :) Dina kommentarer har varit saknade ska du veta. Nej jag använer mig inte utav Twitter, jag har inte riktigt förstått mig på det (har försökt att förstå genom att kika på bland annat Andreas Twitter, men blir bara förvirrad.) Haha! Kram på dig.

    • Ja förlåt, jag är inte bäst på att kommentera… Men jag är här! :)
      Det har tagit mig ungefär två år att förstå Twitter men allt blev så mycket bättre när jag skaffade iPhone haha. Älskar Twitter nu..
      Hoppas du får en fin helg!

Leave a Reply

