Game of thrones

Varför kollade jag klart hela Game of thrones på en vecka?
Nu saknar jag serien så att jag vill dö.
Inte riktigt.
Men nästan.
Halvdö fram till 12e april i alla fall när säsong två börjar.
Kanske skulle jag ta å läsa böckerna ändå.
Precis som alla andra.
Men det fina med serien är att den är så spännande
utan att lämna en i en halv hjärtattack som True Blood alltid gör.
Jag kan tänka mig att om jag läser böckerna så kommer
jag bli besviken om serien inte följer..
Och det vill jag ju inte.
Fast sex och våld är ju alltid lite bättre på film än i böcker.

Jag saknar Daenerys… Vackrare finns nog inte!

Leave a Reply

