Lämna inga dörrar på glänt

Min absoluta låt just nu är
Lämna inga dörrar på glänt
från svenska Chess.
Får alltid gåshud av alla låtarna, men ändå.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska
bli 10.00 så jag kan gå till Hageby Centrum
för att köpa fler sopsäckar och lite hemligt fix
till Jonas födelsedag imorgon.

Klockan 13.00 ska vi ha möte och
få våra nycklar till lägenheten,
efter det kommer flyttfirman.
I förrgår fick vi se får lägenhet
och den är verkligen över all förväntan.
Jag kommer visa bilder när vi fått
den i ordning. Det lär bli en hel del
som behöver köpas och fixas med…
Tur är att våra möbler med “gammaldags” känsla
kommer att funka även här.
Jag tänker väl mest på rokokosoffan och matsalsmöblerna.
Åh detta ska bli så spännande!

Alla bara spelar sitt spel
Den som följer regler gör fel
Lämna inga dörrar på glänt

Leave a Reply

