TGIF

Ikväll ska Jonas följa med mig på BodyCombat!
Det känns ganska konstigt att träna en fredagkväll,
men jag kan helt enkelt inte vänta längre.
Måste.få.slå.slå.slå.
Det ska bli spännande att se vad han tycker
eftersom jag älskar det så himla mycket.
Fast jag är lite rädd att alla ska vara
typ BÄST där och att jag ska vara jättedålig
och skämmas.
Fast jag vet ju att jag faktiskt är rätt duktig
och har bra teknik, trots att de verkligen
inte är en tävling…
HAHAH klart det är!
Hur som helst känns det skönt att han följer
med första gången i en ny stad sen får vi väl se
om han vill gå på det igen.
Nästa gång är på måndag.

Imorgon tänkte vi åka till Linköping för att handla på
IKEA. Jag är ju inget större fan av att bara ha IKEA,
framförallt inte nu när jag hittat en superfin Second hand här
i Norrköping.
Vi ska bland annat köpa detta sminkbordet,
jag tycker det är så himla gulligt.
(Världsrekord i paradoxala meningar?)
Frågan är väl om jag kommer få plats med allt smink…
Jag tänkte kika på lite fler fina lådor till förvaring
och eventuellt ett lite tjusigare kakfat till det jag använder
oftast.
Och nu när jag får ett så fint sminkbord kanske
jag behöver skaffa något finare än en Campbells tomatosoup-burk
att ha penslarna i. Fast det blir ju en cool kontrast till bordet.
Åh vilka problem man har hahaha…

 

 

Leave a Reply

