Kusinvitamin gifter sig i New York

På torsdag gifter sig min kusin Josefin i New York
och det KNÄCKER mig att jag inte är där med henne och Fredrik.
Kanske är det för att jag flyttat hit som jag känner mig extra
känslig, långt borta från familj och allt.
Just nu kan jag inte tänka mig något bättre
än att vara i ett höstigt New York med släkten
och deras fina vänner för att fira ett bröllop.

Det här med släkt blir bara viktigare och viktigare
för mig. Kanske för att jag har skiljda föräldrar.
Jag älskar mina kusiner och jag hatar mig själv
för att jag inte är där när den yngsta gifter sig.
Självklart klarar dom sig galant utan mig,
att jag inte är där kommer ju inte direkt märkas men ändå.
Jag är så bitter nu.

Lånade två bilder av Emma:

Leave a Reply

