Take me to the beach

Jonas syster fick en Leonardo di Caprio-box i 18-årspresent
av en kompis så i helgen när jag var ensam hemma i Karlskorna
i söndags så passade
jag på att kika på The Beach från 2000.
(Sämsta meningen, orkar inte skriva om.)
Min låtsassyster Amelie hade den på VHS när jag var
liten och jag vågade aldrig titta på den
men såhär elva år senare kände jag att det verkligen var dags.

Vilken film jag missat i så många år!
Helt galet bra samtidigt som det är tydligt
hur gammal den är.
Blev helt fast i den så igår såg jag den igen med Jonas.
Jag vet inte hur många gånger jag lyssnat
Pure Shores det senaste dygnet…

Tyckte den romantiska scenen var så
fin så jag lägger upp den här.
Jag antar att det blir lite av en nostalgikick
för vissa läsare.

One thought on “Take me to the beach

Leave a Reply

