Constant in motion

Fint såhär en lördagkväll.
Bild lånad från Niotillfem

Klockan är halv åtta.
Jonas springer runt och övar på Karma Police.
Jag har jobbat idag och det börjar gå
riktigt bra.
Antar jag.
Blev tvungen att lämna tillbaka mina Mumin-böcker
i förrgår och nu längtar jag efter en ny värld
att fly in i.
Tror jag ska önska mig
Game of thrones-böckerna i julklapp.
Men fram till dess då?
Jane Austen eller typ Elsas mode.
Helst inte Elsas mode.
Harry Potter igen?
Åh gud jag vet inte.

Jag är sugen på något gott
men jag ser ut som en jäst deg.
Borde inte.

One thought on “Constant in motion

  1. re: haha ja, jag vet också ett par stycken som rätt så nyligen har lämnat Sverige för London – kanske lite därför jag också har vågat ta det steget! tack tack du!

Leave a Reply

