I can not fight an eclipse

Återigen råder det Twilight-feber i världen.
Med andra ord går jag omkring och är smått irriterad hela tiden.
Vill dö lite när jag ser parfymen, sminket och allt annat.
Herregud vilken karusell.
En film kvar sen slipper vi hela hysterin.

Det jag egentligen tänkte säga är något
jag gått omkring och funderat på idag.
Alla tjejer som vill vara Bella Swan
är dumma i huvudet.
Varför?
Jo, för jag tror helt enkelt inte att det är
så himla roligt att vara käääär i en kille
som är ens true love och samtidigt ha en fin killkompis
som efter ett år visar sig vara galen i en.
HUR kan så många strunta i denna lilla
detalj och bara “Fuck me Edward!!!”.
Idioter.
Jamenhanblirjukärihennesdottersen.
En kass lösning från en kass författare.
Jag hade nästan föredragit att Jacob slutar ensam.
Nej såklart inte.
Bella borde välja honom.
Åh nu är jag igång igen.
Fan.
Jag bryr mig inte om Twilight
men jag lider fan med Jacob.
Grät floder när jag läste ut Eclipse
den kvällen för så länge sedan.
Åh snälla låt det vara över snart.

Leave a Reply

