20 december: Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Nu blir det roligt för jag ska berätta om vad jag önskar mig i julklapp.
Jag har en grön liten bok (några av er känner till den sen innan) där jag
samlar listor av olika slag. Bland annat önskelistor.
Jag har helt enkelt en lista för jul och födelsedag varje år,
så direkt när jag kommer på något jag vill ha/behöver
skriver jag upp det. Jag har även en anteckning i mobilen.
Alltså önskar jag mig alltid väldigt mycket.
Det är bra för på så vis kan man alltid välja
och vraka, samtidigt som jag blir överraskad!
Här har vi lite jag kommer ihåg (önskelistan är postad, orkar inte resa mig och gå till bokhyllan, har en sjuk Jonas i mitt knä).


Le Creuset-gryta


En String-hylla


Muminmuggar (Filifjonkan och Såsdjuret)

Fiskars Muminmammasax

Urban Decay NAKED-palette

Make Up Store Cover All Mix (bild: Nevnarien)

Hårborstarnas hårborste från Mason Pearson

Lush Snow Fairy Shower Gel

Alla böcker ur A Song of Ice and Fire-serien 

Disney Klassiker (väljer alltid ut några jag inte har, så blir det en överraskning vilken jag får)

Moroccanoil

Så där har vi lite av vad jag önskar mig i julklapp.
Får väl tillägga att jag har likadana listor
för släkt och vänner inför jul och födelsedagar.
Så man aldrig glömmer en bra idé!

Nu ska jag ta hand om en sjuk sambo som faktiskt
fick VG på sin första salstenta!
(Och idag har vi varit ihop i två och ett halvt år!)

Leave a Reply

