23 december: Berätta om ditt bästa julminne

Jag kan ärligt talat inte skilja ut ett bästa julminne.
Alla jular glittrar ihop sig till en enda röd och guldig massa.
På ett bra sätt.

Jag tycker om saker som återkommer.
Traditioner.
Jag och min kompis Sandra försökte få in som
tradition att se hela Mysteriet på Greveholm
på en dag. Vi lyckades två år.
Förra året blev det inget och i år är det lite svårt att få ihop.
MEN!
Jag har verkligen fina minnen från våra två
Greveholm-maraton.
Fyra timmar skrattfest.

Leave a Reply

