24 december: Berätta om fem fina saker som hänt under den här månaden

Jag vill börja med att säga GOD JUL alla fina läsare!
Denna kalendern har varit så himla rolig att skriva.
Att se hur statistiken skjuter i höjden.
Tack fina Emily för en fantastisk julkalender!

(Ja jag ska laga kameran och objektiven)

Här kommer fem fina saker som hänt i december:
1. Jag kom hem från jobbet och Jonas hade gjort hela lägenheten adventsfin.
2. Jag lyckades laga musslor, på första försöket.
3.  Jonas klarade båda sina tentor.
4. Mamma och jag hade tre mysiga dagar i älskade Stockholm.
5. Fina Gunnar skrev bästa tweeten till mig!
För att göra Cocco glad och nöjd
Twittrar jag nu med all sorts fröjd
En julhälsning av ovanlig sort
Till min kära vän som bor så långt bort

One thought on “24 december: Berätta om fem fina saker som hänt under den här månaden

Leave a Reply

