3 januari 2012

Hej på er!
Här har det varit ganska dött sedan julafton men jag har
varit hemma i Blekinge över helgerna följt av nyår i Stockholm.
Jag har träffat nästan alla man kan träffa och har inte
alls prioriterat att blogga.
Men nu är jag igång igen!

Här kommer lite bilder från julhelgen.
Syrran och jag åt jullunch ute på pappas gård,
på kvällen var vi hos mormor och morfar.
Juldagen spenderades hos farbror och faster
i Ynde.

Det var riktigt mysiga dagar och
jag är väldigt lyckligt lottad, jag fick
nästan allt jag önskade mig i julklapp.
Förutom en Stringhylla då…
Någon dag när det är ljusare ute tänkte jag ta
lite bilder och visa allt fint.

Nyåret firades på SMAK i Stockholm.
Vi har ett glatt gäng på 16 personer som
åt en sjurätters middag.
Men det får ett eget inlägg!

Leave a Reply

