Fynd, på en helt vanlig tisdag!

Idag har jag och Jonas gått en runda på stan efter en oplanerad sovmorgon.
Jag kom hem med en påse te och en söt liten äggkopp.
Jag har aldrig testat Mulbärste tidigare så nu har jag laddat en stor kopp här i soffan.
Te- och kaffebutiken här i Norrköping är sådär härligt gammaldags som man vill ha den,
med massa spännande choklad och alla sorters kaffebönor man kan tänka sig.

Äggkoppen fyndade jag för fem kronor på Myrorna.
Jag är ingen sån människa som fyndar på loppis.
Det verkar inte vara min grej riktigt.
Men måste säga att Myrorna här i stan
faktiskt har en hel del roliga grejer om
man verkligen hade gått in för att hitta något.


Nu är Jonas på kören och jag tänkte
kolla på första avsnittet av Downton Abbey.
Alla (läs: Ebba von Sydow) pratar ju om den
så jag måste såklart kolla jag med!

Förresten, igår kom vår IKEA-leverans med
köksbord och bäddsoffa.
Idag kom Designonline-leverans med
mattan Molly och en alldeles egen Stringhylla.
Lyckan är total.
Bildbevis en annan dag.
Puss. 



Leave a Reply

