Vanity Table

Alice lärde mig att om man sover med knut på huvudet får
man fint vågigt hår dagen efter.
Det passar mig bra nu när jag börjar få långt hår
som tynger ner och inte orkar blir sådär självfalligt.

Jag har egentligen gjort ett inlägg om lite Lush-produkter
men det verkar inte vilja komma upp så jag gör väl om det.
Fyndade en duschgel och en body lotion som jag velat ha hela hösten
på mellandagsrean:


Snow Fairy luktar precis som godiset Ferrari.
Vanilla Dee-Lite luktar lyxig vanilj.

 

Leave a Reply

