VAD SKA JAG HA PÅ MIG!?

Jag har legat sömnlös i två nätter nu.
Om du någon gång finner dig i situationen att du ska
Mercedes-Benz Fashion Week med jobbet och se visningen för
Filippa K Fall 2012, börja då inte fundera över vad du
ska ha på dig två dagar före. Börja framför allt inte fundera
när du ligger i sängen och ska sova.

Herregud.
Det ska bli vansinnigt roligt och jag längtar
verkligen. Vi åker upp till Stockholm på
måndageftermiddag för att se visningen som
är på Moderna Museet under kvällen.
Trots rubriken löste jag faktiskt min klädångest tidigare
idag så nu går jag vidare till skor och make up.
Det är ganska angenäma problem man har alltså…

Men Filippa K-visningen är faktiskt inte det
enda som händer nästa vecka.
Redan på torsdag flyger vi till Köpenhamn
för att gå på Köpenhamns modemässa där vi
ska göra inköp till butiken. Oj oj oj, spännande dagar!
Självklart följer kameran med!

 

Leave a Reply

