För oss som redan sett DRIVE

Om du inte redan sett Drive tycker jag du struntar
i att förstöra hela filmen genom att kolla klippet.
Men för oss som har sett Drive… Åh! Magic.

Jag är fortfarande helt blown away av Drive.
Vackraste filmen sen Lost in Translation.
Finner inga ord som kan beskriva den.
Så sjukt balanserad film, det är nästan läskigt.
Våld, romantik, musik, rätt tempo.
Förtrollande är nog rätt ord.
Jag vill bara se den om och om igen,
men Jonas tyckte den var konstig.
Under your spell och A real hero har etsat sig in
i hjärnan, så fort jag hör dem får jag känslan
som jag hade genom hela filmen.
Amazing.

One thought on “För oss som redan sett DRIVE

Leave a Reply

