Copenhagen Fashion Week

Idag börjar modeveckan i Köpenhamn och vi flyger
ner tidigt imorgonbitti. Planet lyfter 06.10!
Vi kommer att hålla oss till mässorna
där vi ska göra inköp från bland annat Tokyo Jane och
Decadent.

(Skitbra bild som verkligen visar lacket)

Just nu sitter jag och pysslar med mina naglar.
Gjorde ju manikyr förra veckan så klorna är kortklippta
och välpolerade. Inget jag är van vid direkt…
Tog precis bort lacket jag gjorde på salongen
och fick en mindre chock när jag såg hur lena och fina
de var, därför blir det Sugar Daddy från Essie som åker på.
Känns naket.
Det är egentligen alldeles för ljust och mesigt för mig,
ingen kommer ju se mig (haha) men någon gång
får man väl ta och känna känslan av att ha
fina små naglar som ingen lägger märke till.
Mina naglar har ju annars varit ett ämne för diskussion
sen jag var typ 16…

Nu blir det Mästerkocken och sen får väl jag försöka sova.
Väckarklockan står på 04.00, huah.

Leave a Reply

