Kvällen kom, igen

– Jag blir som bloggarna jag läser.
– Jag är rädd för riktigt snygga tjejer.
– Jag undrar vad mormor och hennes vänner åt
när de var unga. För de var alltid smala.

Nu finns jag på Pinterest!
Har inte hunnit pinna så mycket ännu men älskar det redan.
Det känns bra att kunna spara bilder och
ha koll var de kommer ifrån.

Efter jobbet bakade jag energibars
med valnötter, aprikos, russin,
choklad, kokos, kanel, kardemumma och sånt.
Jag är inte bäst på att ha mat med mig
till jobbet varje dag och vissa av er vet ju
hur härligt lättpåverkad jag är av blodsockret.

Har inget att säga.
Vi tittar på Lissy Elles bilder istället.

Leave a Reply

