Lite nytt

 

I fredags köpte jag fina blommor för 108 kr och i lördags gick jag
en runda på stan efter jobbet. 

För två år sedan hade Isadora ett storsäljande lack som hette
Vintage Mint. Jag hade det varje dag hela den sommaren.
Dog lite när flaskan tog slut… MEN NU finns en ny nyans som
är så lik man kan önska. Marzipan heter den och är
mina naglars nya bästis. Jag kilade även in på Make Up Store
och köpte Cover All Mix för att jag kunde.

Jag köpte även en ordentlig pärm med register för att
få ordning på alla mina viktiga papper som just nu trängs
i en vanlig rosa pärm med vita prickar.

Min Mulberry Alexa är ju i London på lagning (trasig dragkedja). Den beräknas vara
tillbaka om åtta till tolv veckor (!!!). Under tiden lånar jag denna godbiten från
Decadent, ett märke som verkligen är på frammarsch!

Nytt i min ägo är också ett par gröna kortbyxor med
pressveck från Filippa K .
Kommer en ordentlig bild på dem sen om jag är duktig.

One thought on “Lite nytt

  1. Jag har en nästan full flaska med vintage mint annars om du vill ha. Tror jag har lackat två gånger med det. Älskar färgen men jag passar verkligen inte i ljusa naglar! Marzipan verkar vara sjukt lik den, men ändå. Säg till om du vill ha babe!

Leave a Reply

