Att vara med sig själv

Idag är jag ledig och lämpligt nog är Jonas upptagen med skola och kör mellan
10.00 och 22.00, PARTY!
Hmm nej men det är en trevlig dag, den rullar på.
Jag drog mig i sängen till tio/halv elva-isch
och sen åt jag det här till frukost:

Efter frukosten ringde jag lite viktiga samtal bland annat till bästa mormor och målade
ytterligare ett lager Marzipan på naglarna.
Allt får ta sin tid idag men jag har faktiskt hunnit springa
en runda längs strömmen i solen (2.30 km omg), inte illa.

Det som nu återstår på min Att göra-lista
är att dammsuga sovrummet, göra fint på
sminkbordet, äta mat, kolla Mad Men, och läsa den här boken:

Klockan är kvart i fem och Jonas är inte hemma på länge.
Jag har gott om tid.
Lyx.

Leave a Reply

