Just female

När jag ser bilder som dessa brukar jag fråga mig hur det kommer sig att
så många tjejer vill klä sig maskulint/i-byxor-över-huvud-taget.

 

One thought on “Just female

  1. Svar: Det värmer så fantastiskt mycket! Varje gång du kommenterar (och jag får “bekräftelsen” att du fortfarande läser bloggen) så förundras jag och tycker att det är SÅ COOLT hur länge du följt med på mina äventyr! Så fantastiskt coolt. Och endå har vi aldrig sprungit på varandra… :) Så häftigt, och jag är SÅ tacksam (som jag säkert sagt tusen gånger!). Kram på dig!

Leave a Reply

