Remember this guy?

Ni kommer ihåg den okända killen från detta inlägget?
Minns inte hur jag hittade bilden och har varit helt galen
för att jag inte vetat vem han är (ok jag är bra på att googla,
jag hade kunnat få fram det, men ändå) och trott lite
att han bara är någons snygga kompis.

Då förstår ni hur FÖRVÅNAD jag blev när killen
helt plötsligt glider in i ett GLEE-avsnitt.
“DET ÄR JU HAN!!!” skrek jag.
Förstår ni vilken LYCKA!?

Ok, ska tagga ner lite.
Hur som helst visade det sig att killen heter
Samuel Larsen.
Och han är både en aktiv twittrare och
instagrammare. Det betyder att jag
kan låtsas att han är min snygga kompis.
Det är inte ofta man har sån tur.

(Ja och han har en jättesöt flickvän och jag har
en underbar pojkvän som inte bryr sig
om att jag tycker att det finns mer än en skitsnygg
kille på denna jord. Men det är Jonas jag valt.
Thank you.)

Ta fram haklappen!

Han är så förbannat vacker! För att citera Lena Ph, “Det gör ont.”

 

Leave a Reply

