Lite mer nytt igen

Denna paisley-mönstrade klänning fick följa med mig hem från H&M igår.
Blev helt kär. Den är så perfekt gräslig och ändå så fin!
Eftersom jag numera kan stoltsera med en komplett basgarderob
får jag nämligen köpa precis vad jag vill i klädväg.
Lucky me!

Jackor och ytterplagg är ju inte riktigt min grej (det är Jonas grej däremot, han har gjort två flyttrensningar och har nu bara 20 jackor i hallen, garderoben och förrådet. Det ni!)
men denna perfekt röda trench fick också följa med efter lite övertalning från Jonas.
Den är lite svår att fånga på bild bara… Jag tänker att den blir väldigt fin
nu i vår när min perfekta röda kappa blir för varm.

Vårens armband från Tokyo Jane har nu kommit till butiken.
Jag var inte sen med att knipa tre fina. Kan verkligen
rekommendera alla Tokyo Janes armband!

One thought on “Lite mer nytt igen

Leave a Reply

