Ett bröllop

Det är mycket bröllop på flera av bloggarna jag läser, så jag tänkte
lägga upp några bilder från mitt projektarbete som gick ut på att
fotografera ett bröllop med inspiration från Jonas Peterson.
Det är ju ett bra tag sedan nu men jag är ändå ganska nöjd med resultatet.
Resten av bilderna kan ni se i mitt album “Projektarbete” på Facebook.
Det vackra brudparet är givetvis Heidi och Peter Evertsson!

Bästa bröllopslåten är förresten Get Me To The Church On Time från My Fair Lady.
En av de bästa musikalerna tror jag.

 

Leave a Reply

