Längesen

Detta foto har ju snart två år på nacken. Det är äckligt va tiden går fort egentligen.
Känns som att jag och Jonas bott ihop sedan tidernas begynnelse, livet före minns jag knappt.
Vadå gymnasiet? Vadå asbra betyg? Vadå Danskompaniet?
Tiden före gymnasiet känns som en gammal dröm man minns delar av.
Därför loggade jag in på min bilddagbok som jag haft sedan 2006.
Under våren 2007 dokumenterade jag nästan varje dag i skolan och hemma.
Och mycket längre än så. Slutade väl vara aktiv 2009-2010 skulle jag tro.
Jag insåg nyss att det är fem år sedan 2007 och att jag börjar bli gammal.
Herregud.
Nåja.
Lite gamla egopics kan vi väl titta på ändå.

Såhär försökte jag se ut var dag med varierande resultat… 

Sofia hade mörkt hår!

(Riktigt gammal bild på Thilda)

Mitt favoritlinne (mest för att det gav illusionen av
att jag hade rätt stora bröst, sånt skulle man ju ha
på högstadiet) har det fortfarande i garderoben.

Klädde mig gärna i svart och svart.

Så smaaal.
Är lite osäker på om jag petat på näsan i Photoshop
eller om den faktiskt var sådär liten. Ungefär i den här vevan fick jag anonyma kommentarer från
en kille i klassen som sa att jag var ful och skulle sluta lägga upp
bilder på mig själv. Killar kan vara ena riktiga idioter.
Min respons var ungefär denna:

Det finns så mycket roligt att kolla på,
antagligen roligare för mig än för er.
Men allt finns för allmän beskådan hos
Rocaline på Dayviews.

Leave a Reply

