Jesus! Jeans!

Ja herrejesus. Idag grävde jag fram mitt enda par blåjeans som jag
köpte på mellandagsrean i tvåan på Sandelins i Kristianstad.
Har ju inte burit ordentliga jeans på två år så det kändes
minst sagt ovanligt och ganska obekvämt.
Men de fyllde sin funktion. Fick ihop en skitsnygg outfit
med sidenblusen från Filippa K i vårens nästbästa färg korall
(mintgrön är såklart min favorit) och nya vita Converse!
Bytte om till min mintgröna klänning med tyllkjol så
fort jag kom hem men har ändå känt mig
himla cool idag.
Blåjeans är skitsnyggt. Jag trivs bara inte i det längre.

Leave a Reply

