Snö i Stockholm. Sol i Norrköping. Bilder från balkongen.

Hörde att det kom massa snö i Stockholm idag. Så jag antar att detta är första dagen
jag är riktigt glad över att bo i Norrköping istället för Stockholm. Efter jobbet idag
öppnade jag och Jonas en flaska champagne och njöt av eftermiddagssolen på balkongen.
Jonas fick till och med lite färg!
Inte illa för att vara runt 16.00 på eftermiddagen, ellerhur?

Dagens måltid blev bulgur med zucchini, aubergine, chorizo och champinjoner.
Lite örtgräddfil, citron och feta till det.
Härlig försommarkänsla!

Har mailat Spotlife-supporten angående bloggens
förjävliga utseende och den lilla detaljen att
det inte går att kommentera/göra-något-alls.
Tydligen måste jag tömma hela min CSS-mall
och göra om skiten.
Kul.
Får bli imorgon. 

Leave a Reply

