Söndag

Idag är det söndag.
Jag fick sova tills Jonas tyckte att det räckte och höll på att hungra ihjäl (10.00).
Vi åt god frukost och jag läste i Fågeln som vrider upp världen (Haruki Murakami).
Efter det spenderade vi en och en halv timme på gymet, jag har
inte varit där på evigheter (så länge sedan att jag förra helgen det kom
på tal började storgråta av blotta tanken på gymets alla fasansfulla speglar,
så jag stannade hemma) och det var verkligen skönt att
låta musklerna jobba hårt. Slaktade magen rejält.
Hoppas på fin träningsvärk imorgon!

Dessutom har jag hunnit läsa hela DN och bara vara.
Inga måsten.
Himla skönt!

2 thoughts on “Söndag

    • Är ganska nöjd med mig själv ;) Jag har inte kommit jättelångt men jag tycker om den. Han är ju alltid så bra! Som att komma hem till en gammal kompis haha.
      Det är ett läppstift från Clarins men har ganska mycket photoshop på, därför det ser så glossigt ut :/ Fusk, fusk haha!

Leave a Reply

