Nytt jag

Har haft en mindre identitetskris sen jag bytte visningsbild på Facebook.
Hade ju denna innan, mest för att den inte var så passande men
väldigt snygg och udda:

Har inte haft inspiration att hitta på något nytt galet och bara slängt upp
något halvdant, oredigerat. Detta byte har lett till en identitetskris.
Vem är jag? Hur vill jag se ut på Facebook?

Profilbilder är viktiga. Ni kommer aldrig se mig ha en
visningsbild där jag dricker alkohol eller ser allmänt party ut.
Aldrig heller obehagliga The Studio-foton som alla
hade ett tag..
Det är inte min grej.
För mig är det inte viktigt att visa hur party jag kan
vara när jag inte hänger på Facebook.
Vill inte på något sätt visa för mycket av mig själv.
Redigerat med mycket lager ska det vara.
Mitt ansikte. Nära. Gärna överseriöst mycket posering.
När det knappt ser ut som jag längre så är jag oftast nöjd.
Nu vet ni hur jag tänker.

Här har vi den nya:

5 thoughts on “Nytt jag

Leave a Reply

