Slipping on my red dress, putting on my make up. Glass film, perfume, cognac, lilac, fume, says it feels like heaven to him

Nytt smink brukar kunna rädda de värsta av dagar.
Ett nytt läppstift kan göra underverk.
“Jag älskar självförtroendet smink ger mig”, sa Tyra Banks.
Här är två nyheter i min sminkväska:
Superläckert solpuder från Dior. Detta fick jag i present. Blev så himla glad!

Läppstiftet Camelia från Chanel. Det är lagom skimrande i en neutral färg
som mest är en rejäl förstärkning av min egen läppton.
(Är lite skadad efter att ha sett Sleeping Beauty, någon som hänger
med på vad jag menar?)
Läppstiftet kommer från parfymeriet No 18
som också ligger i kvarteret Knäppingsborg där jag jobbar.
Att gå inne på No 18 är nog bästa egen-tiden.
Världens bästa service av kunnig personal
och så härligt lyxiga märken!

Förlåt att bilderna inte blir härligt krispiga.
Jag orkar inte redigera i stora datorn.

 

Leave a Reply

