Update

Lite knasig bild, menmen.
Älskar att ha min topp med krage
under min svarta Filippa K-klänning!
I helgen var vi i Stockholm och hälsade på Majken och Mindy.
Vi hade picnic i Humlegården. Vad vi åt?
Macaroons från Ladurée såklart!

Idag fick jag hem min iPhone 4S så kvällen har gått
åt till att uppdatera och överföra och synkronisera
och allt som skall göras.
Ni glömmer väl inte att följa mig på Instagram?
Rocaline heter jag där.

Jag har dessutom kollat Inför Det Kungliga Dopet
med Ebba von Sydow
, tänk att Prinsessan Estelle
redan ska döpas! Jag jobbar imorgon men vi kommer
visa dopet på jobbets tv. Vilken tur!

I helgen ska jag iväg och fara igen.
På lördag gifter sig min fina kusin Lina med
sin Bert-Ola och dagen efter fyller syster Thilda 18 år!
Hjälp va tiden går, jag fyllde ju 18 nyss?
Galet!

Jag var hos frisören idag så jag är nyfärgad och fin
till helgens festligheter. Min utväxt var fruktansvärd!
(Ja ni ser ju på bilderna…) Visar väl bilder på färgen imorgon.
Nu återvänder jag till Catching Fire, bok nr två i The Hunger Games.
Så spännande jag dör!

2 thoughts on “Update

  1. Hej fina kusin!!

    Glöm inte att ändra länken till min blogg, nu när jag bytt. :)

    Ska bli kul att träffa dig på lördag, är så kul att du kommer!! Ska ladda kameran så att den är redo.

    Många kramar!!!!

Leave a Reply

