Jävla äpple

Det visade sig idag att min sprillans nya iPhone är lite trasig.
Inget allvarligt, men den reagerar inte när jag kopplar in
headsetet och det är så pass viktigt för mig att jag vill
fixa det direkt. Men jösses va irriterande.
Mitt sim-kort är ju klippt så det går bara i
iPhone 4 och 4S. Så jag är nog utan telefon till jag får den nya.
Har eventuellt ett sätt att lösa det på dock. Vi får se efter jag ringt
supporten en sista gång.

Har fått en hel del gjort idag, håller på att tvätta
och packa. Känns bra! Ikväll tänkte jag börja på
sista delen i The Hunger Games, Mockingjay!

Leave a Reply

