Bröllopet i helgen

Såhär såg jag ut på helgens bröllop när min fina kusin Lina och Bert-Ola sa ja
till varandra i S:t Nicolai kyrka.
Ögonskuggor från Naked-paletten, rouge från MUS, läppstift från Chanel.
Klänningen är från Forever21, morfar köpte den till mig när han var i USA senast.
Han är 80+ och en jävel på att hitta fina kläder.

Bröllopet var så fantastiskt vackert, kärleken riktigt vibrerade i luften
inne i S:t Nicolai och jag fick bita hårt i insidan av kinderna
för att inte bryta ihop totalt av bröllopstårar. Åh va jag älskar bröllop!
(Bröllop, bröllop, bröllop)
Efter vigseln var det middag och fest på Valje Herrgård och
jag agerade fotograf under kvällen. Snart kommer vi nog
kunna kika på lite bilder i Linas blogg.

Jag kunde inte fått en bättre bordsplacering,
vi var ett härligt gäng och pratade om allt från
Nordkorea till läsvärda böcker.
Någon gång runt tolv fick vi ju dessutom veta
att Loreen tagit hem segern i Eurovision Song Contest
så då exploderade vårt redan peppade dansgolv.
Det enda som saknades den kvällen var en generad Jonas
att släpa runt med på dansgolvet.

Leave a Reply

